RSS Feeds

Artikel Sepanjang Minggu Ini

01 December, 2010

Home » , , » [Video] Tips Memujuk Isteri Yang Suka Kunci Pintu Rumah

[Video] Tips Memujuk Isteri Yang Suka Kunci Pintu Rumah

Assalamualaikum semua,

Sudah mempunyai isteri? Isteri korang suka merajuk? Isteri korang kunci pintu rumah sebab korang tak beli Mc’D atau KFC yang dorang pesan?(Padahal si isteri sebenarnya tak tahu yang kita tak nak beli sebab kita tak nak bantu Israel dapat dana supaya dapat bunuh saudara-mara kita kat Palestin tu). Kalau isteri korang atau bakal isteri korang macam tu, korang buatla seperti video kat bawah. InsyaAllah, hati dorang akan lembut dan akan buka pintu untuk korang.

Cane? Agak2 korang boleh buat cani tak? Ape? Tak pandai nak baca merdu-merdu? Kalau tak pandai nak buat cam dalam video nie pun takpe sebenarnya. Korang baca biasa pun dah ok. Kalau nak baca biasa pun tak boleh tu baru ade masalah sket. Korang kena pi belajar dengan ustaz-ustaz atau mana-mana guru agama. Tak payah nak malu-malu, kat area rumah Skype ramai orang dewasa datang ke masjid untuk belajar mengaji Al-Quran. Bahkan ayah Skype sendiri pun belajar mengaji jugak. S, tak payah nak malu-malu.

 

pss..kpd si isteri, jgn harapkan yg sebegini drp suami anda tapi klu suami betul2 boleh baca mcm ni..Alhamdulillah… ;)

 

Salam Ukhwah,



13 comments:

shatooman said...

terbaek!!! indah bacaannya~

Solihin Zubir said...

perghhhh! sgt merdu! boleh masuk AQ nie.. hehe..

Enna Banana said...

Ya Allah, nak buat laki boleh ^.^

miss lolly a.k.a luvfareda said...

gagagaggagagagagaggaaggagaggaaggaga.

terbaik !

Mohammednajib said...

kalau xbuka pintu buka,aku talakkan kau hahahah

Cempakamelati said...

macam-macam hal..he he.

Skype Crew said...

@shatooman

mmg terbaik. hopefully can be read Al-Quran like this.. ;)

Skype Crew said...

@solihin

tul tu solihin, klu msk AQ, InsyaAllah berjaya.. ;)

Skype Crew said...

@enna

nk bt laki? enna tny dia la..single lg nie kot..haha..

Skype Crew said...

@mizz lolly

await yg gagagagag png sgt tu?haha..
kamu tgh cari calon somikan? blhla try usha2 laki nie..haha

Skype Crew said...

@naib

kejam ko jib..jgnlah smpi ceraikan bini ko tu..haha

Skype Crew said...

@cempakamelati

macam2 ado..hehe...

Anonymous said...

Terima kasih untuk hal-hal yang baik

Related Posts with Thumbnails