RSS Feeds

Artikel Sepanjang Minggu Ini

29 November, 2010

Home » » Puting Beliung Di Depan Pantai UiTM Dungun, Terengganu

Puting Beliung Di Depan Pantai UiTM Dungun, Terengganu

Assalamualaikum semua,

Semalam masa Skype jalan-jalan kat fb, ade seseorang telah tag kawan Skype dengan sebuah video puting beliung. Skali tengok ngeri jugak puting beliung nie, mujurla puting beliung tu berlaku kat tengah laut, kalau kat darat cane? Skype tak nak cakap banyak..korang tengok dulu pastu muhasabah diri k.

Ade sesetengah orang pertikaikan yang puting beliung nie bukan kat Malaysia, ermm mungkin ada yang takut tak mintak ampun kat Tuhan lagi kot. tu yang deny tu..

Video yang kedua nie plak boleh menguatkan lagi hujah bahawa video nie adalah di Malaysia. Tak caya? Cuba korang tengok sambil pasang telinga betul-betul. Ade loghat Ganu kiter dalam video nie.

Abang ambik video ke mende? Gambo?

Tok jelah mane r bang..

MasyaAllah

Lepas tue, dalam video yang kedua nie jugak kalau korang perhatikan betul2, korang akan nampak batu-batu berhampiran pantai tu..cuba korang tanya student2 UiTM Dungun, ade tak batu depan UiTM dorang dan semestinya dorang akan jawab YA.(Skype bukan x-student UiTM Dungun).

So, ade sape-sape student UiTM Dungun yang boleh mengesahkan video nie?

 

psss..Skype percaya video nie kat depan pantai UiTM Dungun.

 

Salam Ukhwah,



24 comments:

Faisal said...

ye ke ni?

Fyzal said...

hmmm..

nur said...

eh, betolke?.. tak kuar berita pun
ALL IN ONE

PMOfficial said...

tak lama lagi ni...

Encik Luncai said...

luncai tak nafikan kalau tu puting beliung kat pantai uitm. luncai agak lama duk kat dungun,pantai telok gadong tu memang banyak batu2 utk elak hakisan dan dah jadi port orang bermadu asmara..tak caye oleh pegi tengok sendiri..kat malaysia ni dah byk kejadian puting beliung. masa banjir kat perlis baru ni pun ada kejadian ni.. tgk kat sini http://www.youtube.com/watch?v=F1s2m8fDiTI

Solihin Zubir said...

sgt gerun...
bala akan turun..

Skype Crew said...

@faisal

xtaula faisal..tp ak rse ye kot..

Skype Crew said...

@fyzal

nape hmm fyzal? ade kemusykilan ke?

Skype Crew said...

@nur

skype pun xpasti sgt nur tp klu ikutkan suara bdk tu mmg suara orga ganu & klu klu nur tgk ade batu2 kt depan pnti tu. kwsn dpn uitm dungun mmg ade batu pun tapi xtaula sejauh mana kbnran tu.

xmsk berita xsmtinya xberlaku nur..huhu..

Skype Crew said...

@pmofficial

xlame pe bro?

Skype Crew said...

@luncai

luncai stdy kt dungun ke dulu?haha

Skype Crew said...

@solihin

Smoga kita semua sedar sblm terlmbt..

Enna Banana said...

Subhanallah, kita manusia akhir zaman, silalah bertaubat selagi sempat :)

Skype Crew said...

@enna

btl tu enna..bertaubatlah kita. smoga ALLAH terima taubat kita..

Encik Luncai said...

aku xstudent poly dungun..uitm dungun tempat aku cuci mata..haha

Affan Ruslan said...

hehe. kalau dah ada loghat ganu tu susah sket lah nak deny.

mungkin org ganu tu g bercuti oversea ke? hehe

Pencacai Alim said...

best tu

kayroll said...

salam.aku orang tranung.
duk dungun.tu pantai sura.
memang btul pon ade.

Skype Crew said...

@Luncai

laa.en luncai xstudent poli dungun ke? await skype xtahu ek..xbekla cuci mata en luncai..haha

Skype Crew said...

@affan

haha..bcuti kt oversea nah. kt downsea ni pun blm hbs holiday lg..huhu... ;)

Skype Crew said...

@pencacai alim

best? mungkinkah best itu mpunyai mksd tersirat? erm...

@kayroll

nmpknya sdr kayroll da gtau yg ianya btl2 kt malaysia..so, fikir2kan...

Anonymous said...

[url=http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#4514]accutane without prescription[/url] - generic accutane , http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#3499 accutane online without prescription

Anonymous said...

[url=http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#16017]generic accutane[/url] - buy accutane online , http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#21288 accutane online

Anonymous said...

[url=http://buyonlinelasixone.com/#19057]lasix no prescription[/url] - buy lasix , http://buyonlinelasixone.com/#15509 lasix online without prescription

Related Posts with Thumbnails