RSS Feeds

Artikel Sepanjang Minggu Ini

11 November, 2010

Home » , » Menteri Besar Kedah ‘Sound’ Media RTM & TV3

Menteri Besar Kedah ‘Sound’ Media RTM & TV3

Assalamualaikum semua,

Semalam, Menteri Besar Kedah, Ustaz Azizan telah me’nyound’ wartawan media RTM & TV3 pada sidang media bersamanya semalam. Kesemua soalan-soalan wartawan dijawab oleh Ustaz Azizan namun apabila ditanya mengenai banjir di negeri Kedah, Ustaz Azizan menyuruh wartawan tanya kepada pihak RTM & TV3.

Namun selepas selesai sidang media tersebut, seorang wartawan RTM meminta penjelasan sekali lagi daripada Ustaz Azizan mengenai banjir di negeri Kedah sebagai penjelasan daripada pihak kerajaan negeri tetapi Ustaz Azizan namun Ustaz telah ‘sound’ wartawan tersebut.

Dan ketika hendak keluar daripada bilik sidang media, Ustaz Azizan memberi satu ayat yang power kepada wartawan/media RTM & TV3. Nak tahu ape? Korang tengok video kat bawah nie….

LEN KALI NAK BUAT KERJA,

BUAT KERJA CARA ORANG ISLAM!!!

Apakah yang dimaksudkan oleh Ustaz Azizan?

Kenapa dia marah?

Korang ada akal, ade fikiran, so fikirla sendiri.

Salam Ukhwah,



4 comments:

PMOfficial said...

erk....siannnn

Fariq said...

pe kes ni erk??
xfollow up sgt la..
skype crew jelas kn skit..
pe kes tv3 n rtm ni smpai MB kedah sound??

Shahrizah said...

Ok gak ada video ni kat sini...hari tu masa kat berita tak sempat dengar betul-betul......dia tak tau perkembangan banjir kat sana mungkin...tu la tak boleh bagi komen, tu la pasal dia marah..

Skype Crew said...

sblm nie media2 ni bt laporan yg menteri besar kedah tak turun padang bantu mangsa2 banjir padahal wartawan masa tu dorang tak dptkan maklumat drp orang yg btl..skang nie bru nk tny...

jwpn lengkap fariq blh baca kt sini.

http://skypecrews.blogspot.com/2010/11/jawapan-kenapa-menteri-besar-kedah.html

Related Posts with Thumbnails