RSS Feeds

Artikel Sepanjang Minggu Ini

18 November, 2010

Home » , , » Selamat Hari Raya Qurban

Selamat Hari Raya Qurban

Assalamualaikum semua,

SELAMAT

HARI RAYA QURBAN

Alhamdulillah, hari nie dah masuk Hari Raya Qurban yang kedua dan raya kali nie Skype bersyukur sebab dapat balik beraya kat kampung. Hari Raya Qurban kali nie betul-betul jatuh pada hari Skype cuti bekerja, ditambah pulak ‘replacement leave’ yang masih berbaki 2 hari so dapatla Skype balik beraya lame sket tahun nie iaitu 4 hari. Alhamdulillah…

Hari nie baru Skype sempat menulis sebab semalam mak Skype qurban so sibuk sketla tolong melapah daging tu. Tahun lepas Skype dah qurban dah, tahun nie mak Skype plak nak qurban. Alhamdulillah, raya haji tahun nie meriah sebab tempat sembelihan lembu kali nie hanya dilakukan berdekatan dengan rumah Skype jer. So, kitorang saling mengenali dan bolehla nak bergurau senda..siap tuan lembu buat nasi dagang lagi jamu orang yang qurban. Trimas Pok Jik… ;)

Skype memang xde gambar nak dikongsikan dengan korang semua sebab Skype sendiri terpaksa melapah daging korban dan faktor yang menguatkan lagi adalah disebabkan handphone Sony Viou Skype terlampau canggih sampai tak boleh nak ambik gambar. Hehe..

Apepun, Selamat Hari Raya Qurban semua, semoga hari raya yang mulia ini dapat mendekatkan diri kita kepada Allah S.W.T. Dengan kisah pengorbanan Nabi Ibrahim Alaissalam dan kisah Habil & Qabil, Skype berharap ianya dapat menjadi iktibar buat kita semua dan membuatkan diri kita patuh kepada Allah S.W.T.

 

Salam Ukhwah,



8 comments:

Mr Lonely said...

nice blog.. have a view of my blog when free.. http://www.lonelyreload.blogspot.com .. do leave me some comment / guide if can.. if interested can follow my blog...

Solihin Zubir said...

salam aidiladha gak ye skype!
makan daging byk2! sampai mabuk! hehe..

AiDa AzRyN said...

Salam aidiladha! ;)

~CiK TiNieY~ said...

'eid adha...jgn mkn daging byk sgt...jg kshtn tu mr skype...;)

Skype Crew said...

thanks 4 visit mr lonely... ;)

i will do soon..

Skype Crew said...

@solihin

thanks solihin..mmg dah bnyk dh skype mkn dging nie. dah stat pening kepala dah nie..haha

solihin dpt mkn dging korbanx?

Skype Crew said...

@aida

thanks aida..slm aidiladha jgk drp skype. nk duit rye.. ;)

Skype Crew said...

@ cik tiniey

lmbtla cik tiniey bg nchat. skype dah mkn bnyk dah dging korban ni smpi perut dah membuncit dah nie..

Related Posts with Thumbnails