RSS Feeds

Artikel Sepanjang Minggu Ini

14 April, 2011

Home » , » Jersi Terbaru Chelsea, MU, Liverpool & Arsenal 2011/2012!!!

Jersi Terbaru Chelsea, MU, Liverpool & Arsenal 2011/2012!!!

Assalamualaikum semua,

Bila dah akhir-akhir musim nie memang akan keluarlah “leaked” design jersi kelab-kelab bola sepak dunia dan Skype ada beberapa gambar “leaked” design jersi kelab-kelab ternama seperti Chelsea, MU, Arsenal, Liverpool dan juga Barcelona. Jom kita tengok cantik ke idak jersi-jersi tu… ;-)

Ok, yang pertama sekali sudah tentu Skype akan tunjuk design untuk team Skype iaitu Chelsea..ha3… Seperti yang kita tahu jersi untuk Chelsea sudah pun dikeluarkan dan jersi tersebut memang lawa. Skype pun suka danpastinya akan mendapatkan dengan seberapa segera di Butik Golok. Ahakss.

 

Chelsea FC

                                       Home                                                                                       Home [Confrim]

 clip_image001                      Chelsea_Hm_1112_main

Away

clip_image002

 

 Arsenal FC

Home

clip_image003

clip_image004

Away

clip_image006

Jersi Arsenal Home nie macam dah confirm dorang akan guna untuk season depan sebab baju nie dah kuar kat pasaran (Skype rasala). Bagi Skype ianya lebih kurang macam season lepas punya baju cuma diz season dorang tambah kalungan bunga tu jer sempena ulangtahun kem Arsenal ke-125. Untuk jersi Arsenal Away memang cantik beb. Skype tengok rasa cam nak beli satu (walaupun Skype fans Chelsea)..hahaah. Papepun, kita tunggu yang officialla ek..So, fan Arsenal..amacam?

 

Manchester United

Home

clip_image007

clip_image009clip_image008clip_image010

Jersi MU nie pun meb macam confrim untuk season depan. Design tak banyak berubah, cuma dia punya roundneck bukan berkolar macam season nie. Dia punya roundneck ade stripe hitam lepas tu dekat hujung pergelangan tangan dan baju ade lapisan warna hitam dan jugak belakang dia punya logo ade perkataan “BELIEVE” (Yang season nie rasanya xde kot). Nampak ‘ganas’ sketla kot. Papepun kepada fans MU, tunggu jela yang official ke…yang nie buat korang ngigau malam-malam dulu k.. Hahaha….

 

Liverpool FC

Away

clip_image011

Untuk jersi Liverpool plak, Skype ada gambar yang away jer, tu pun satu jer. “I’m Sorry”. Macam yang korang tengok ianya warna kuning. Erm..bagi Skype ianya agak lawa jugakla. Rasanya, jersi away Liverpool nie pun macam confirm jugak akan digunakan untuk next season.

Barcelona FC

Home

clip_image012

clip_image013

Untuk jersi kelab terhebat Sepanyol, Skype just ada yang Barcelona jer.  Design untuk baju nie juga tak berbeza banyak dengan sebelumnya, cuma belang-belang kat baju nie je ditambah dan diberi kelainan sket. Lepas tu nama penaja untuk kelab Barca nie jugak telah bertukar. Skype tak dengar lagi ada penaja baru untuk kelab Barca nie. Jadi, nak tahu kesahihannya, kita tunggu jela k.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oklah, Skype harap korang puas hati dengan design bayangan yang Skype telah tunjukkan. Ianya tak semestinya betul dan ianya mungkin juga betul. Jadi, pakat tunggula jersi team korang k.

 

Salam Ukhwah,



4 comments:

tengkorakemas said...

yeah! I believe!

cantik jersi Chelsea tu bro, apa2 pun hope meningkatla ye msuim depan,

and we always wait for that,

-ikhlas dari fan MU yg terulung

Jimie SC said...

@te

tula..cntk saje xjadi, kena up performance jgk.haha..hrp2 performance season dpn meningkat..

-ihklas dr fan Chelsea yg terbaik

Solihin Zubir said...

alaaa.. jersi MU nmpk x lawa la..
tp, suka jersey away MU yg kaler putih skang ni.. smart.. heheh..

Jimie SC said...

xpela beb..janji ko tetap sokong MU. huhu..yg putih MU season nie mmg lawa..ak pn berkenan tp syg ak bkn fans MU..hehehe

Related Posts with Thumbnails