RSS Feeds

Artikel Sepanjang Minggu Ini

09 April, 2011

Home » , , , » [Gambar] Tangkap Ular Sawa Di Sarang!!!

[Gambar] Tangkap Ular Sawa Di Sarang!!!

Assalamualaikum semua,

Korang pernah tengok orang tangkap ular sawa kat sarang dia? Skype pernah dulu tengok tapi lupa tengok kat mana dan Skype yakin korang juga ada yang pernah tengok tapi lupa kat mana. Ok, hari ni Skype akan tunjukkan gambar orang tangkap ular sawa nie, bukan ular sawa kecik tau tapi besow beb.

Tak silap Skype, dorang nie orang-orang Afrika. Tangkap pakai tangan yang beralaskan kulit binatang jer beb. Perghhh..berani gilerkan dorang. Habis nak buat canekan, dah tu sumber rezeki dorang. Kalau kita canela agak-agak…ADE BRANI nak buat camtu? Huhuhu…

TUS1

TUS2

TUS3

TUS4

TUS5    

TUS6

TUS7TUS8 

 

TUS9

 

Inilah ‘rezeki’. Bila mana tiada apa yang dapat dimakan, maka apa sahaja yang ada akan dijadikan makanan. Bersyukurlah kita dengan segala nikmat yang Allah kurniakan kepada kita. Jangan kita kufur dengan nikmatnya.



9 comments:

misz myza said...

ayooo... giler la.... berani btul... ular sawa tu.. bukan ular kecik.. Jadi, bersyukur la dgn ape yg kita mkn.. x mkn benda2 mcm ni... tul x???

Skype Crew said...

@miss myza

btl tu myza..jadilah manusia yg bersyukur dengan segala nikmat yg Allah tlh berikan kpd kita. ;)

♥GAdiSMeRaHJaMbU♥ said...

haiyeeee~~
pengsan jap.

Saffrina Ropiee said...

Pergh dasatttt. Selalu ulaq yang cari manusia, ni manusia cari ulaq. hehe

sekamar rindu said...

salam...

besar giller ular sawa tuu...ishh...

Skype Crew said...

@saffrina

lps nie nak rina plak..huhuhu..

Skype Crew said...

@sekamar rindu

wkmslm..mmg besar, huhu..klu dia dpt tgkp anaconda yg lg besar lg bestkan..huhu...

SobriMansor said...

Uikkk mak aiiii...Lagi power dari diorang yang buat citer dalam National Geographic tu...hehehe.. Selamber je masuk dalam sarang ular tuh

Skype Crew said...

@sobri

yg dlm GEO tu dia bt cane bro?

Related Posts with Thumbnails