RSS Feeds

Artikel Sepanjang Minggu Ini

24 December, 2010

Home » , , , » Dilema Gadis Islam

Dilema Gadis Islam

Assalamualaikum semua,

Just share from me. Are u FREE HAIR...? and are you a part of them? If right, u should look this.

U also should read this:

“1 Helai Rambut Wanita Islam = 1 Dosa”

pss..mesti ada sebahagian wanita marah & persoalkan kenapala orang laki dok bising2 sangat pasal nie..nak tahu kenapa? nie lah jawapannya…

Kami kaum Adam sangat menyayangimu dan mencintaimu. Kami mahu kamu ke syurga…



14 comments:

Zeeqa ~ Ajie said...

Hijab bukanlah sekadar sehelai pakaian, ia adalah perintah.
Sgt tersentuh tengok video ni..

Mohd Fitri said...

dah tengok ni dulu.
memang terkesan jugaklah walaupun lelaki. :)

Mira Hana said...

terima kasih kaum adam kerana bangkit menasihat...:)alhamdulillah,ade yang masih tersentuh untuk menyedarkan saudari muslimah..:)

Tuan Din said...

Barang yg bernilai perlu disimpan dengan rapi & di tempat yg tertutu..
begitu juga wanita, ia sangat beharga...

~CiK TiNieY~ said...

teguran dari kaum adam sy rasa lebih berkesan dari teguran hawa kpd hawa..;)

sang mentah said...

hai.. moga2 video ini dapat mengubah sebahagian wanita islam yang tidak bertudung.. =) sngat tersentuh video ini

Skype Crew said...

@zeeqa

btl tu zeeqa..skype stuju. ;)

Skype Crew said...

@fitri

skype pn tksesan tgk video nie.

hrp2 kita blh slg2 nshat-menasihati antra 1 sama lain.

Skype Crew said...

@mira hana

sama2 mira..sesungguhnya kaum hawa sbhagian drp kaum adam. InsyaAllah, kami kaum adam akn terus menjagamu wahai muslimah... ;)

Skype Crew said...

@tuan din

tul tu din..sesungguhnya kaum hawa ini begitu istimewa. ;)

Skype Crew said...

@cik tiniey

cik tiniey rse mcm tu ek..InysaAllah, kami kaum adam cuba menegur sebaik mgkn.

tegur2la jgk kami kaum adam yer... ;)

Skype Crew said...

@sang mentah

InsyaAllah, smoga dorang berubah. Lgpn bkn utk merugikan mereka pun tapi utk menolong mereka. ;)

Anonymous said...

jihe berkata "Bertudung tidak semestinya menutup aurat,menutup aurat semestinya bertudung (sprt yg digariskan dlm surh annur)" sumber :-majalah solusi kalo xsilap.

Skype Crew said...

btl tu boh..

lama xdgr citer boh..

Related Posts with Thumbnails