RSS Feeds

Artikel Sepanjang Minggu Ini

25 November, 2010

Home » , , » Murah Rezeki 2 & 3 | Key Chain & Kopi Radix

Murah Rezeki 2 & 3 | Key Chain & Kopi Radix

Assalamualaikum semua,

Seperti yang Skype dah bagitahu semalam, semenjak dua menjak nie rezeki Skype sangat murah. Alhamdulillah, Skype bersyukur dengan rezeki yang diberikan kepada Skype nie. Malah nikmat oksigen yang kita gunakan nie pun dah sepatutnya kita bersyukur dan menambahkan kepatuhan kita kepada-NYA. Sesungguhnya Allah itu Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.

Kembara Minda 7 (KM7)KM7

Ok, rezeki pertama Skype dah ceritakan panjang lebar semalam kat entri nie. Malam nie plak Skype nak citer rezeki yang kedua dan ketiga plak. Rezeki yang kedua yang Skype dapat adalah Key Chain Eksklusif daripada saudara Kembara Minda 7. Sebenarnya Skype telah menyertai Peraduan Jom Kembara kat blog KM7 hari tu kat sini dan Alhamdulillah, Skype pun antara yang terpilih untuk dapat hadiah daripada Kembara Minda 7. Shukran Ya Km7. ;)

KM7Ni dia sampul suratnya

KM7 2Nie dia Key Chainnya..siap ade gambar Km7 lagi..huhu.. ;)

 

*****************************************************************************

 

Ok, kita pergi pula kepada rezeki yang ketiga. Rezeki yang Skype dapat nie adalah daripada kawan Skype sendiri. Nak dijadikan cerita..sebelum nak balik raya hari tu, masa Skype tengah berbual-bual kosong dengan dia, Skype ada sebut Skype suka kopi radix dan nak beli kopi radix and then after raya tiba-tiba dia datang ke rumah Skype bawak satu kotak kopi radix yang ada 32 paket dalam tue.

Radix1Kopi Pracampuran Radix

Radix2Kalau korang nak, ambikla satu..

Radix3Radix boleh menghilangkan demam. 

Biar betul kawan aku nie, mula-mula Skype ingat dia main-main jer tapi rupa-rupanya memang betul dia nak bagi kat Skype. Kawan Skype nie memang baik hati sebenarnya, dia nie jenis yang tak kisah untuk berkorban untuk kawan-kawan. Syukur, Alhamdulillah..Skype dapat kawan macam dia. Thanks banyak2 Irwan.

footpc blogFootPC Blog

Oh yer, kawan Skype nie baru jer melibatkan diri dalam dunia blog. Header dia kat atas tue. Sebenarnya sejak dulu lagi dia telah menyatakan hasrat untuk berblog namun disebabkan kesibukan kerja, dia hold dulu niat dia tu. Skype harap korang semua dapat ‘support’ dia sebagaimana kita di‘support’ oleh kawan2 blogger lain sewaktu kita mula-mula bertatih dulu.

Hari nie, kawan Skype si Irwan nie demam dan sakit gigi. Kesian dia..huhu. Papepun, trima kasih banyak2 sebab bagi kopi radix nie. Termakbul jugak niat Skype nak beli kopi radix.

psss..skang nie dia tgh down & takde idea nk berbblog, so klu korang bagi support kat dia bolehlah melawat dia kat sini.

Salam Ukhwah,



6 comments:

KM7 said...

salam skype....
dah sampai pun key chain tu...
terima kasih krn buat
en3 pasal KM7 ni.
TQ.

- zuriey - said...

alhamdulillah murah rezeki skype..tahniah ye..anyway bukan senang nak dpaat kawan yang leh berkorban tuk kita

D'China Store said...

murah rezeki..kalu nak murah rezeki lagi ajak la aku datang rumah pekena kopi radix..mai secawan..

Jimie SC said...

@km7

wkmslm,
sama2 km7.. ;)

Jimie SC said...

@zuriey

thanks zuriey,
btl tu zuriey, mmg ssh nk dpt kwn yg sgup berkorban utk kita..huhu.. ;)

Jimie SC said...

@luncai

umh ak sentiasa tbka bro..dtg jer..
lgpn bnyk lagi nie kopi radix..haha..

Related Posts with Thumbnails