RSS Feeds

Artikel Sepanjang Minggu Ini

03 February, 2011

Home » , , , » Aku Sudah Tidak Percaya Kepada Mat Karpet

Aku Sudah Tidak Percaya Kepada Mat Karpet

Assalamualaikum semua,

Dah baca HMetro hari nie(03 Feb 2011) beb? Belum? Kalau belum moh baca sini dulu.

Nikah Tebus Hutang Karpet

Ade rasa tertipu tak? Bukan pasal pompuan tu kawen ngan mat Pakistan tu tapi pasal beli karpet ngan dorangla. Canela tak rasa tertipu beb, sebelum nie Skype anggap dorang nie memang jual karpet2 yang bermutu tinggi beb tapi alangkah terkejutnya bila dapat tahu harga asal karpet yang dorang jual nie jauh lebih rendah beb. Tak ke panas kena tipu cani beb.

JUAL KARPET / JITRAdia yang kupanggil sayang…hahaha…

Bukan sikit dia tipu beb, banyak tuh..daripada harga karpet RM65, jadi RM400. Kalau karpet berkualiti takpe beb tapi karpet “made in china” tu beb. Aduhh..Skype ingat lagi masa sekolah rendah dulu, mat2 Pakistan nie dok mai jual karpet ngan motor dari rumah ke rumah dan pada masa tu pandangan Skype terhadap mereka adalah mereka jual karpet yang betul2 dari Pakistan.

Tapi beb, bila dah kuar citer cani membuatkan Skype dah tak percaya kepada mat2 karpet nie dan membuatkan Skype lebih berhati-hati. Gaya cakap macamla Skype marah sebab dah tertipu dengan dorangkan… Hahaha..Bukan marah sangat cuma rasa macam hati ini dikhianati..Ahakss.

Tapi Skype rasa bukan semua kot cani, meb ada yang betul2 jual karpet berkualiti dari Pakistan cuma tak ramai. So, kepada korang hati di jalan raya dan jugak hati dengan mat2 karpet nie. Dorang juga manyak manis itu mulut ma. Kalau kena dekat orang yang mudah kesian macam den, memang kaw2 kena tipu maa..

 

Salam Ukwah,

8 comments:

logorithm said...

Ooo... ok thanx for da reminder...

Solihin Zubir said...

kdg2 kesian tgok depa..
tp x sgka ada yg snggup menipu.. haish!

Encik Luncai said...

orang jual karpet kat kampung aku naik kereta wira..sempoi

Skype Crew said...

@logorithm

welcome.. ;)

Skype Crew said...

@solihin

tula psl..kita kesian kt dorg tp dorang lk bt c2...

Skype Crew said...

@luncai

kete wira?wah..da maju nmpk..dulu pki ex5 jer..huhu

cik heroin said...

erkh, kdg2 kesian, ada skli tu bngla dtg rumah, bg air sebotol, hbes dia minum kekeke cm xya lak diorg ni mnipu. haish

under floor heating insulation said...

maybe a lot of water and scrub the carpet with a bar of dove soap? They say its the best for human skin, i would imagin it would be gental enough fr your dog. Since she has been tot he vet for this, can the vet recommend a cleaning agent? Maybe use something with natural ingredients.

Related Posts with Thumbnails