RSS Feeds

Artikel Sepanjang Minggu Ini

23 August, 2010

Home » Kopi & Radixnya

Kopi & Radixnya

Assalamualaikum semua,

nasi goreng kg

Skype baru balik daripada menyahur kat kedai. Hari nie Skype sahur kat kedai sebab malas nak masak. Dah lama tak makan kat luar. Sejak stat bulan puasa nie tak pernah lagi Skype makan kat luar, baru pagi nie Skype stat makan kat luar lak.

Memula Skype pergi sorang jer sebab kat umah tinggal Skype sorang jer. Sorang pergi berkhidmat untuk negara, sorang lagi plak pergi kursus kat Cyber. Jiran sebelah yang selalu Skype dok buka puasa nie plak menghilang ntah ke mana. Kejap ade kejap takde…so, Skype kluar makan sorang jela.

kopi radix

Menu sahur pagi nie adalah nasi goreng kampung plus telur dadar plus kopi radix dan ketinggalan juga adalah sos cili. Haishh..sos cili pun nak citer ke?Hu3…bukan ape, Skype memang tak boleh makan nasi goreng tanpa sos cili tau. Kalau takde sos cili memang tak habisla nasi tue. Kopi Radix korang pernah dengarkan? Mulai sekarang eloklah korang amalkan minum kopi radix tu, baik untuk kesihatan tau. Tak payahla amalkan minum nescafe. Ta elok.

Tengah syok dok makan tetiba kawan sebelah umah Skype yang menghilang tue muncul. Tadi takde, skang ade plak…So, berteman jugakla Skype sahur pagi nie. Ingatkan dia datang sorang jer, rupa2nya bawak kawan. Ok, lagi ramai lagi best sahur.

Sahur korang cane hari nie? Ade best tak?

p/s: Mencari Yang Halal Itu Wajib Bagi Umat Islam.



3 comments:

idAti mALek said...

kenapa eyh ngan kopi radix~?

yanee :D said...

kopi radix memang bagus . aha ;)

Skype Crew said...

idati:skype just nk gtau yg kopi radix best & lagi baik drp nescafe jer..hu3..try ler.. ;)

yanee: yaya..radix mmg bgs yanee...yanee da cube?

Related Posts with Thumbnails