RSS Feeds

Artikel Sepanjang Minggu Ini

20 August, 2010

Home » , » Budak Ngepek / Budak Membebel [With Translate]

Budak Ngepek / Budak Membebel [With Translate]

Assalamulaikum semua,

Cute Child

Kali nie Skype nak kongsikan dengan korang semua sebuah video “Budok Ngepek” @ dalam bahasa Melayu bakunya adalah “Budak Membebel”. Bukan membebel kosong tau, membebel memberi nasihat. Beberapa hari nie video yang berpengajaran dan lucu nie familir kat FB tapi sayangnya hanya sesetengah orang jer yang faham kerana budak nie bercakap dalam dialek Kelantan-Siam. Orang Kelantan pun tak faham habis apa yang dia cakap. So, Skype ingat dengan post video yang telah di’translate’kan nie, InsyaAllah korang akan lebih faham dan terhibur dengan bebelan budak nie. Lucula budak nie…Jom Ngepek…. =)

p/s: Cane, korang faham tak? ;)

video credit kepada WJA4101



3 comments:

gnesop said...

huhu.. paham la sket2 :)

Skype Crew said...

haha...ok rdpt phm sket2 pn tp da ade translation tu hrp2 dpt fhm semua..hu3...

MiZi said...

hai hai hai... mai tgk sat kat blog saya.. baru buat kunjungan balas.. ada hadiah sket.. datang ambil tau...

http://www.mindabebas.co.cc/2010/09/selamat-hari-raya-kemaafan-saya-mohon.html

Related Posts with Thumbnails