RSS Feeds

Artikel Sepanjang Minggu Ini

05 August, 2011

Home » , , , » Ini Kisahku | Sham Kamikaze

Ini Kisahku | Sham Kamikaze

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

sham kamikaze ft dr asri

Seperti yang kita telah ketahui, saudara Sham Kamikaze atau nama sebenar beliau Shamril Mohd. Salleh telah berubah ke arah yang lebih baik setelah mendapat hidayah daripada Allah s.w.t.

Kali nie TV9 telah menerbitkan sebuah siri Ini Kisahku yang mana memaparkan kisah perubahan beberapa orang selebriti masyarakat yang telah mendapat hidayah daripada Alla Taala. Saudara Sham Kamikaze juga salah seorang darinya dan mari kita saksikan video yang cukup menarik untuk kita kongsikan bersama. InsyaAllah..

Inilah Kisahku - Sham Kamikaze Part 1

 

Inilah Kisahku - Sham Kamikaze Part 2

 

Alhamdulillah, bersyukur kita ke hadrat Allah Taala kerana telah memberi hidaya kepada Sham. Bila tengok video nie rasa macam diri nie jahil sangat. Yela, Skype bukannya baik pun..kadang-kadang solat pun tertinggal..kalau tak sengaja tak pe tapi ade jugak sengaja tinggal tuh. Adooii..mintak2la Allah tak jauhkan diri-NYA daripada Skype. Kalau dah hiraukan kita sape lagi nak hiraukan kita?

InsyaAllah, semoga kita sama-sama mendapat rahmat Allah Taala. Oh yer, selamat berpuasa kepada semua umat Islam di Malaysia & umat yang berada di atas muka bumi Alla ini. Semoga puasa kita diterima oleh Allah s.w.t.

p/s: kalau korang nak share entri nie kat wall FB korang, dipersilakan. InsyaAllah, semoga kita sama2 dapat pahala daripada nie. InsyaAllah…

 

Salam Ukhwah,

4 comments:

cik heroin said...

alhamdulillah. selamat berpuasa

Kuman Chaos said...

alhamdullilah..... seronok tengok kisah macam nih...

Skype Crew said...

@cik heroin

Syukran..selamat berpuasa juga. ;)

Skype Crew said...

@kuman chaos

Alhamdulillah..semoga Allah tidak tarik nikmat keseronokan kita utk dengar kisah2 yg baik mcm nie. InsyaAllah...

Related Posts with Thumbnails