RSS Feeds

Artikel Sepanjang Minggu Ini

29 May, 2010

Home » , , » Blogwalking Software [Percuma]

Blogwalking Software [Percuma]

Assalamualaikum semua,

blogwalking Semakin hari semakin ramai blogger wujud & jumlahnya semakin hari semakin bertambah. Wujudnya blog2 tersebut mungkin atas dasar peribadi, minat berblog, mahu cari duit sampingan dan sebagainya. Namun pada en3 Skype kali nie bukan ingin mempersoalkan hal tersebut tetapi ingin MENOLONG BLOGGER2 yang baru nak naik macam Skype nie untuk mendapatkan traffic yang tinggi @ dalam erti kata yang mudah “nak bagi ramai orang datang ke blog kita”. Tak kirala, mereka yang datang tue hanya sekadar menjadi silent reader ataupun membaca & mengomel skali.

Jadi, apa yang Skype ingin kongsikan dgn korang sume adlh sebuah SOFTWARE BLOGWALKING yang diilhamkan oleh PakcikHusen (PCH) yang mana benefits yang korang akan dapat nanti adalah korang dapat men“up”kan traffic blog korang. Selain tue, software jugak dapat mempromote blog korang dan akan menjimatkan masa korang untuk blogwalking. Jadi, kepada yang bizy ngan keje & jarang dapat on9…software nie memang seswai untuk korang. Selain tue, korang akan mendapat 1 banner khas yang akan dicreate oleh PCH.

Syarat-syarat untuk korang dapatkan software nie adalah dengan mempunyai blog sendiri & hanya tuan punya blog sahaja yang dapat apply software nie. Software nie percuma kepada 50 bloggers terawal mendaftarkan diri di bahagian komen en3  PCH. So, untuk keterangan lebih lanjut, korang boleh dapatkan info kat blog PCH sendiri.

 

Adiosa!

5 comments:

mama zharfan said...

salam ziarah..me blogwalking...nice blog...have a nice weekend!

Skype Crew said...

trimas mama zharfan...selamat bhujung mgu jgk kpd mama zharfan & sekeluarga... :)

wzulhilmi said...

Macam best je?? Skype dah apply?

Skype Crew said...

skype da apply daa...zul pgla blog pch p2 dftr kt en3 dia yg psl nie...hu3...

Anonymous said...

good info.. nak singgah kat PCH lak

Related Posts with Thumbnails