RSS Feeds

Artikel Sepanjang Minggu Ini

30 April, 2010

Home » CintaKu Sampai Mati :(

CintaKu Sampai Mati :(

Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua :(

CintaKu Sampai Mati! Itulah ungkapan yang mungkin sesuai untuk video yang Skype nak tunjukkan kat korang sume. Sebak hati Skype bila tengok video nie. Korang tengok dan describelah sendiri…Apa yang boleh Skype katakan adalah….

): Haiwan mempunyai perasaan kasih sayang. :(

): Tapi kita semakin tiada kasih sayang. :(

 *Updates: Kejadian nie baru lagi berlaku di Turkey. Meb dlm 3-4 hari yang lepas. Diupload ke dalam Youtube pada 28 April 2010.

Adiosa!

22 comments:

p3perak said...

Yeay!!!
1st...

p3perak said...

manusia yg x berhati perut,
mana ada dah nilai cm2..
tgok la isu sekarang ni kan..
manusia ada otak, tapi tak pakai..
refers on manusia yang buang anak k****
relevan x??

Skype Crew said...

mmg relevan sha...

kesian kucing tu kn?nak nangis rse...:(

nfahk~ said...

ciannye dierrr..... sob..sobb.. =(

TTT said...

nak nangis~

Skype Crew said...

TTT nangis ke?alololo....meh nk pujuk meh...

siankan kt kucing tu...rela tunggu pasangan kt situ wlaupun dh mati.

NiZaM LiMiTeD said...

kucing tu kene langgar ke.
ekor dia mcm bawah tayar kete tu je..
uwaaaaaaa.....

amirah said...

wuwuwuw..sedihnya
terima kasih berkongsi

Jimie said...

nizam: a'aa...kucing tu kena langgar.kena langgar cane tu xtau laa..tp yg ambk video nie ckp kena langgar... :(

amirah: sama2...Skype pn sedih jgk,kesian kucing tu kn?

M a W a D D a H said...

oloh..sedey tgk video nie...uwaaa...

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

em cian :( makkk....

nuriz said...

sedih tgk ni..2,3 hr lepas tgk video hero kucing kudung..huhu nangis2

SyAMiL said...

Seriously aku sedih sungguh2 tgk vdo nie.. huk3..
Sob3..~~

RaMa2UnGU said...

adeeeh... speechless..sedih...tengok kucing tu pun sedih je..kesiaan

ain fathihah said...

saya bukan jenis yg minat kucing,
tp bila tengok video ni,
sgt sebak & terharu.

~eVerYtHiNG~ said...

sedihnye..sian kucing tu..

Skype Crew said...

kesiankan...bila tgk video ni, Skype teringatkan kucing Skype yg hilang...ntah mcmanela dia skang? Sob3...

fAtaH said...

teringat kat cinta kawe jgk.huhu

Skype Crew said...

mu ado kucing gok ke tah?

iaryylr said...

sedih gak video nie, kucing memang comel , penah dulu bela lebih 22 ekor , 22 ekor perangai tak sama.

Skype Crew said...

22 ekor?bnyknyer...p2 skang pergi mane hbs 22 ekor kucing tu?

mj said...

huuu!! xsuke!!! sdey!! T_T

Related Posts with Thumbnails