RSS Feeds

Artikel Sepanjang Minggu Ini

26 April, 2010

Home » , » Amacam…Cantik Tak Theme Baru Skype?

Amacam…Cantik Tak Theme Baru Skype?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua,

change Setelah berhempas pulas selama 3-4 hari, akhirnya Skype berjaya menukar theme baru yang lebih moden dan ceria.(ceria ke?haha). Walaupun ada satu, dua masalah lagi yang belum disetelkan tapi setakat Alhamdulillah blog Skype sudah boleh dilawati dengan selesa oleh korang semua dan yang paling penting Skype sendiri pun dah puas hati.

Hari nie Skype bersengkang mata bermula selepas Skype balik daripada kerja pada pukul 8 pagi tadi sampailah sekarang (6 ptg – waktu M’sia)hehehe…. Dan nampaknya kepala Skype pun dah terhuyung-hayang yang menandakan ianya memerlukan rehat. Malam nanti kul11, Skype keje lak. Sempat r kejap tido. So kepada korang yang kadang-kadang ada singgah2 kat sini tu jangan terkejutla ek…Buat muka biasa2 jer…hahaha….

Oh yer…lupa plak nak gtau….

..pasal p3perak, sorang blogger yang peramah & mesra alam. Sebelum nie, dia telah tegur Skype dan Skype ingin mengucapkan terima kasih banyak2 kerana sudi tegur Skype yang masih lagi setahun jagung dalam bidang blogging nie.

Hari nie, dia exam last paper. Errmm..paper ape Skype xpasti, yang pasti EXAM…So, Skype nak ucapkan Selamat Menjalani Peperiksaaan walaupun Skype rasa masa nie dia baru jer habis exam.huhuhu…Ingat Allah Taala dan selepas exam bertawakallah kepada Allah. Baik dan buruk keputusannya nanti adalah hak Allah & setiap apa yang ditakdirkan-NYA ada hikmah disebaliknya. Semoga p3perak dapat result yang GEMPAK nanti k. InsyaAllah… :)

 

Adiosa!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails