RSS Feeds

Artikel Sepanjang Minggu Ini

02 July, 2011

Home » , » Cara Terbaik Perli Kontraktor Jalan di Malaysia

Cara Terbaik Perli Kontraktor Jalan di Malaysia

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Apa khabar korang semua hari nie? Skype harap korang sihat jer k. Hampir sebulan Skype tak update blog..adehh, rindula plak rasanya..huhu. Masa untuk update tu ade tapi mood untuk menulis tu yang takde. Biasala tu kan..adat dalam berblogging. Kadang-kadang ade mood, kadang-kadang ke laut. Skype nie bukan macam Ben Ashaari boleh update blog any hour..huhu..Entri kali nie pun sekadar entri selingan jer sebab skang nie Skype free kejap jer.

Anyway, skang nie Skype ade kat KL sebulan atas urusan kerja. Awal ramadhan Skype dijangka akan balik ke Kuantan balik. Rindu Kuantan..huhu..

Ok, back to the topic, 'Cara Terbaik Perli Kontraktor Jalan di Malaysia'. Sebenarnya cara nie bukan sahaja cara terbaik untuk perli kontraktor di Malaysia tetapi di negara-negara mana sekalipun.Jom kita tengok.. ;)

1) Cara pertama nie prefer kepada mereka-mereka yang pro atau so-so dalam bidang memasak. Korang taruk air dalam lubang jalan raya tu and then korang buat-buat masak. Korang letakla goreng pisang ke, keropok ke kat dalam lubang yang berisi 'minyak' tu.

Amacam, pro tak chef nie..hahaha..


2) Cara kedua adalah amat bagus kepada 'Kaki Makan'. Yang suka mentekedarah tu boleh sangat apply cara nie ok. Teramat sesuai..hahaha..

Nyum3x..bestnyer pasta nie..huhuhu..


3) Cara keempat nie sebenarnya amat sesuai kepada yang bukan Islam je yang mana mereka-mereka pekerja kilang anggur atau wain bolehla buat cani.

Pijak jangan tak pijak bang...


4) Ok, cara keempata ataupun yang terakhir adalah dengan menggunakan anak-anak korang atau adik-adik korang yang kecik yang umurnya lebih kurang 4-5tahun. Biasanya kalau pakai budak-budak nie mesti jadi punya tapi tak tahula..yang penting korang kena try dulu.

agak-agak best tak kalau main buih dalam 'tab mandi' nie..huhu..

Skype tak pastila cara nie berkesan tak tapi sama2la kita berharap jika ianya di siarkan di media-media Malaysia, meb kontraktor-kontraktor jalan di Malaysia nie akan terasa.huhuhu..

Cara-cara macam nie memang kreatif r. Skype salute sape yang kuarkan idea untuk buat canie. Menegur dengan kreatviti. Korang anak-anak muda tu serlahkan kreativi korang. Banyak benda dalam kepala kroang tu cuma tunggu keluar je.


Salam Ukhwah,


3 comments:

dzafira said...

Dah panas belum minyak tu nak goreng donut? hehe

underfloor heating said...

Thanks for sharing these sports wear dress with us,Can you suggest me some cricket dress also...

jawatan kosong said...

nak lagi best buat masa time raya .. keta tengah banyak .. hehe

Related Posts with Thumbnails