RSS Feeds

Artikel Sepanjang Minggu Ini

09 May, 2010

Home » , » Aku, Anakmu Ibu

Aku, Anakmu Ibu

Assalamualaikum semua, :)

selamat_hari_ibu Hari ni seperti yang korang tahu adalah hari Ibu Sedunia. Alhamdulillah, Skype masih lagi mempunyai ibu & bapa. Kepada yang sudah tidak mempunyai ibu, diharapkan bersabar. Sesungguhnya, ibumu pergi dulu bukan pergi yang sia-sia tapi pergi yang bermakna. Skype ada kawan rapat yang kehilangan ibunya tahun lepas, Skype xtahulah macamane perasaaan dia skang…mesti sedih giler. So, kepada korang masih lagi ade ibu, dedikasikanlah ibu korang dengan sebaiknya.

Di kesempatan nie, Skype nak ucapkan Selamat Hari Ibu kepada Ibu Skype yang bernama Siti Mariam Binti Salleh. Walaupun Ibu Skype xtahu ape itu blog tapi diharapkan secebis kata-kata dalam blog nie dapat memberikan makna kepada Ibu Skype & diri Skype. Hanya Ibu Skype yang kenal Skype cane…dia yang tahu macamane nak kejutkan Skype daripada tido, dia yang tahu ape yang Skype suka makan.

Skang nie bila dok jauh daripada Ibu, Skype dah susah nak bangun tido, pergi keje pun lewat. Solat pun dah terbabas dah sket2. Kalau dulu, ade jer berbunyi..”anakku, dah solat lum”. Skype rindu saat2 seperti dulu. Kalau ibubapa Skype boleh dok sinikan best… :(

 

SELAMAT HARI IBU

 

Adiosa!

3 comments:

p3perak said...

selamat hari ibu utk ibu skype...

assoyfinger67 said...

aku punnn...isk..isk

Skype Crew said...

npe assoy?ko ssh nk bgn tdo jgk ke?

Related Posts with Thumbnails