RSS Feeds

Artikel Sepanjang Minggu Ini

05 January, 2012

Home » , , , , , , » Video Penuh HD Countdown 2012 Bersama Ust Azhar Idrus & Zizan Raja Lawak di Shah Alam

Video Penuh HD Countdown 2012 Bersama Ust Azhar Idrus & Zizan Raja Lawak di Shah Alam

Assalamualaikum,

Selamat Tahun Baru kepada semua pembaca blog SkypeCrews dan juga kepada semua rakyat Malaysia. Kali nie SC nak kongsikan dengan korang semua full video ”Countdown 2012 Bersama Ust Azhar Idrus & Zizan Raja Lawak” yang diadakan di Shah Alam tempoh hari. Program nie dianjurkan oleh Kerajaan Negeri Selangor.

Melihatkan kepada kehadiran orang ramai yang dikatakan mencecah sehingga 80,000 orang menunjukkan bahawa rakyat Malaysia dahagakan ilmu ukhrawi namun disebabkan lebih banyak program-program hiburan disajikan kepada masyarakat maka, mereka kekurangan pilihan dan terpaksa juga melihat program hiburan tersebut untuk memuaskan keinginan untuk berhibur.

SC ingin mengucapkan syabas kepada kerajaan negeri Selangor kerana telah berjaya menganjurkan program sebegini yang mana ianya julung2 kali diadakan di Selangor. Semoga kerajaan negeri Selangor terus istiqamah untuk memberikan pengisian Islam kepada rakyat Selangor khususnya dan seluruh umat Islam amnya.

Ok, jom kita tengok video-video tersebut.

p/s: kpd yg xdpt bukak youtube, anda boleh lihat di fan page Facebooks SkypeCrews di sini dalam bentuk video facebook. SC akn cuba utk upload video2 nie kemudian dlm bentuk video facebook utk memudahkan mereka yg xblh buka youtube.

PART 1

PART 2

PART 3

PART 4

PART 5

PART 6

PART 7

Kemeriahan program turut diserikan dengan kehadiran bekas gitaris kumpulan Kamikaze, Shamril Salleh atau Sham Kamikaze yang sudah melakukan penghijrahan, pendakwah bebas, Ustaz Syed Nor Hisham Tuan Padang, juara program realiti tv pencarian imam muda, Imam Muda Ashraff serta selebriti Astro Oasis, Akhil Haiyy.

Semoga program2 sebegini bertambah bagi mengisi kehausan umat Islam Malaysia yang dahagakan ilmu agama. InsyaAllah…

sumber video: annamir

Salam Ukhwah,

4 comments:

Anonymous said...

gambar lawa boh kemah keming..

Jimie SC said...

haikal: yer doh..gmbr meme lawa giler r. puah ati tgk..ke guane?

cT_engr said...

t.kasih upload video ni..gambor terang molek..=)

Jimie SC said...

ct: sama2..semoga kita mdpat manfaat drp video nie. InsyaAllah...

Related Posts with Thumbnails